...
0,00  0

Košarica

V košarici ni izdelkov.

0,00  0

Košarica

V košarici ni izdelkov.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja vas zavezujejo od začetka vstopa v našo spletno trgovino. Ob oddaji naročila je potrebno potrditi, da ste z našimi pogoji poslovanja seznanjeni in se z njimi strinjate.

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Naročanje

Na spletni strani so kupcu na voljo izdelki iz kataloga izdelkov, ki so razvrščeni v blagovne skupine. Za enostavnejše iskanje izdelkov je kupcu na voljo iskalnik, ki išče izdelke. S potrditvijo v treh korakih kupec odda naročilo. V rubriki »Moja naročila« ima kupec možnost oddano naročilo pregledati in razveljaviti, vendar le dokler ima naročilo status »ni obdelano«. Odstop kupca od naročila brez posebnega razloga se obravnava v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot-1), za fizične osebe oziroma v skladu z veljavnim Obligacijskim zakonikom (v nadaljevanju OZ), za pravne osebe.

Orožja in strelivo je potrebno prevzeti osebno na sedežu podjetja ob predložitvi zakonsko določene/dopustne dokumentacije. Pošiljanje po pošti po Zakonu o orožju ni dovoljeno.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo s kreditno kartico Visa, Mastercard 

Gotovina (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga ali pri osebnem prevzemu). 

Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun. Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja VREČEK AGRO, d.o.o., Kranj.
Plačilo po predračunu je možno tudi pri osebnem prevzemu blaga, pri katerem nima kupec nobenih stroškov z dostavo.

Cene in stroški dostave

Vse cene izdelkov so navedene v evrih (€) in že vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vsebujejo stroškov poštnine. Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Pri pošiljanju izdelkov sodelujemo s Pošto Slovenije ali z GLS, če ocenimo, da bo dostavo opravila ugodneje ali učinkoviteje. Stroški pošiljanja se obračunavajo v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije oz. izbrane dostavne službe (običajno GLS).
Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna strošek vplačnine v višini 1,07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila. GLS  tega stroška ne zaračuna.
Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino veljajo trenutne cene Pošte Slovenije ali GLS. 

Časi in načini dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Osebni prevzem

Izdelke, kupljene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte. V obvestilu bo naveden točen naslov, zemljevid do lokacije, možen čas prevzema in kontaktna telefonska številka.

Registracija

Za uporabo spletne trgovine je priporočljivo opraviti registracijo uporabniškega računa. Uporabniški račun posameznega registriranega uporabnika (v nadaljevanju: kupec) slednjemu omogoča:
– hitrejše naročanje izdelkov – kupovanje,
– pregledovanje dosedanjih nakupov – rubrika “Moja naročila”,
– oblikovanje seznama priljubljenih izdelkov – rubrika “Košarica”.

Kupec jamči, da so podatki v uporabniškem računu pravi in točni. Vse spremembe podatkov v uporabniškem računu je kupec dolžan dopolniti oziroma popraviti sam, in sicer v rubriki “Moj profil”.

Če ste geslo pozabili kliknite pod prijavo uporabnika na vrstico “Ste pozabili geslo?”.

Omogočeno je tudi naročilo brez registracije, kot gost. V tem primeru kupec ne pridobi ugodnosti, ki jih omogoča registracija kupca.

Postopek izvedbe naročila ter sklenitev in hramba pogodbe

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Vreček agro sklenjena, ko kupec na elektronski naslov prejme podatke o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene s podatki in drugi pogoji fiksirani in veljajo za obe pogodbeni stranki. Kupoprodajna je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca, kjer jo kupec lahko zahteva s sporočilom na elektronski naslov info@cygnus.si  ali z vlogo na sedež prodajalca. Svoja naročila/pogodbe lahko kupec preverja tudi na svoji povezavi »Moj profil«, kjer so naročila tudi hranjena in vedno dostopna kupcu.

Postopek nakupa za Pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v primeru, ko želite izdajo računa na podjetje, sprejmete Splošne pogoje poslovanja tudi v delu, ki velja za podjetja in sprejemate, da v tem primeru ne velja možnost odstopa od nakupa brez navedenega razloga v roku 14 dni od prejema blaga ter jamstvo za stvarne napake kot sicer velja za fizične osebe skladno z ZVpot-1.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.

Blago mora kupec vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži, izdelek pa ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb. Obvezno je treba priložiti tudi originalni račun ter podatke o transakcijskem računu, na katerega želi kupec vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je 

VREČEK AGRO, d.o.o., Kranj

Mirka Vadnova  22 

4000 Kranj

Priporočamo, da se uporabi dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da se blago ustrezno pripravi  za transport (pri tem se lahko uporabi  originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri naslednjih pogodbah:

  1. blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine brez stroškov pošiljanja, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na svoje stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali GLS. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik..  Skupaj s kurirsko službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. Seveda se priporoča, da paket pregledate takoj ob prevzemu, ko je kurir še prisoten, ker je tako bistveno lažje reševati nastalo situacijo.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet. 
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 

3.   če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.   če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.:

  • 37.a člen
    1. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
    2. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
    3. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
  • 37.b člen
  • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
  • Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
  • Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
  • 37.c člen

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: – odpravi napako na blagu ali – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Odveza odgovornosti

Upravljalec spletne trgovine, podjetje Vreček agro, d.o.o., Kranj,  stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.cygnus.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na e-mail info@cygnus.si ali pa na telefon (04) 2041 479.

Podjetje VREČEK AGRO, d.o.o., Kranj  ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.
Objavljene fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko e-maila info@cygnus.si.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi Vreček agro d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo EK za spletno rešeanje sporov najdete na naslednji povezavi: http://ec.europa.eu/odr.

Pomoč in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij, je pomoč pri roki: pišite nam na info@cygnus.si.

Varstvo osebnih podatkov

Zasebnosti obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini posvečamo veliko pozornost in zavedamo se, da so osebni podatki, ki nam jih uporabniki zaupate, občutljive informacije, zato se zavezujemo, da jih bomo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in GDPR (EU 2016/679) skrbno varovali pred zlorabo, razkrivanjem, nepooblaščenim dostopom in jih pod nobenih pogojem ne bomo posredovali tretjim osebam.

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za namen, zaradi katerega so bili posredovani. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, DPD, ipd.) bomo zaupali le potrebne podatke za dostavo naročenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo).

Za potrebe opravljanja storitev, ki jih nudimo, zbiramo naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslov za dostavo
  • kontaktno telefonsko številko
  • naslov elektronske pošte
  • geslo v šifrirani obliki
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini (npr. vnos morebitnih opomb pri oddaji naročila, vnos sporočila pri oddaji kontaktnega obrazca)

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ne odgovarjamo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Uporabnik ima pravico do vpogleda ali popravka osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih hranimo o vas, so dostopni na vašem profilu, kjer jih imate možnost tudi popraviti.

Politika uporabe piškotkov 

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Ob obisku strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani, s katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za analizo obiskov spletnega mesta (v povezavi z orodjem Google Analytics). O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.

Uporabljeni piškotki

Obiskovalec lahko svojo privolitev za uporabo posameznih piškotkov kadarkoli umakne s klikom na spodnjo kljukico. Umik privolitve lahko povzroči spremenjeno delovanje nekaterih funkcionalnosti spletne strani ali onemogoči uporabo posameznih storitev.


Upravljanje piškotkov v brskalniku

Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, po poteku veljavnosti pa brskalnik piškotke samodejno izbriše. Uporabnik lahko vse piškotke ali piškotke za posamezno spletišče (domeno) izbriše tudi ročno ali pa uporabo piškotkov v brskalniku v celoti onemogoči. Navodila za izbris piškotkov ali onemogočitev njihove uporabe lahko najdete v sklopu pomoči vašega spletnega brskalnika. V primeru, da boste uporabo piškotkov v celoti onemogočili vam nekatere funkcionalnosti spletne strani ne bodo delovale pravilno.

Cygnus ©2025 Vse pravice pridržane.
Izdelava: Acenta.